LEVERINGSINFORMASJON

Denne siden gir deg som kunde veiledning om hvor du finner informasjon om leveringstider,
sporing, returinfo og annet knyttet til din bestilling.

Leveringstider

Siden båtmarkedet er veldig sesongstyrt så vil også våre leveringstider variere med årstid. Det er derfor lurt å bestille kalesje i god tid før sesonger så du er sikker på at du får kalesjen i tide. 

For utenom enkelte veldig pupulære modeller, så produseres kalesjer på bestilling. Dette betyr at du må forvente minimum 4 uker leveringstid fra bestilling til kalesjen ankommer ditt utleveringssted. 

Tett på sesongen kan denne tiden variere avhengig av hvor mye pågang vi har og når du bestilte kalesjen. Vil du sjekke leveringstid med oss før du bestiller kan du ta kontakt med oss på telefon eller epost i forkant av bestilling.

Fraktkostnader

Frakpriser er definert pr. varekategori og er dermed fast. Se pris for frakt til din adresse i handlekurven.

Fraktalternativer

Vi sender alle pakker med Posten/Bring for kunder i Norge.

Sporing av bestilling

Etter at vi har sendt bestillingen din fra vårt varehus vil du motta en epost med sporingsnr. som du kan benytte til å se status på din levering. 

Retur og bytte

Trenger du av en grunn å returnere din kalesje til oss kan du følge instruksene på siden for Retur og reklamasjon.

Kontakt oss

Har du andre spørsmål knyttet til levering kan du ta kontakt her.

Ofte stilte spørsmål (FAQ)

Nedenfor finner du svar på vanlige spørsmål knyttet til levering

loader