BESTILLING

Når du skal bestille kalesjer eller andre produkter hos oss er det viktig at du gjør deg noen bemerkninger før du legger inn bestilling.

 

Sjekk produkt- og ordredetaljer

  • Sjekk at mal-/artikkelnr. stemmer med det som står i produktet du har til båten din i dag. Stemmer ikke dette kan du får feil produkt, og det vil ikke passe til din båt. Sikre deg at denne informasjonen stemmer for å sikre en god handleopplevelse. Har du spørsmål til din bestilling kan du ta kontakt med kundeservice for personlig oppfølgning.
  • Sjekk at dine personlige detaljer som navn, kontaktinfo og leveringsadresse stemmer. Om vi trenger å komme i kontakt med deg ifm. din bestilling er det viktig at denne informasjonen er riktig for at vi skal unngå forsinkelser.

Rabattkode og kundekonto

  • Rabattkode legger du inn i handlekurven eller under checkout. Trykk på 'Bruk rabattkode', skriv inn din kode i feltet, og trykk 'Aktiver rabatt'. Dette vil trekke riktig pris av ditt totalbeløp. 
  • Vi anbefaler at du som kunde oppretter en konto for å beholde oversikt over dine bestillinger. Dette kan være nyttig å ha tilgjengelig i fremtiden om du trenger noe produkter til din båt. Gå til login-siden, og trykk opprett bruker. 

Nedenfor vil du finne svar på vanlige spørsmål knyttet til bestilling:

loader