Når du skal bestille kalesjer eller andre produkter hos oss er det viktig at du gjør deg noen bemerkninger før du legger inn bestilling.
Sjekk produkt- og ordredetaljer
Sjekk at mal-/artikkelnr. stemmer med det som står i produktet du har til båten din i dag. Stemmer ikke dette kan du får feil produkt, og det vil ikke passe til din båt. Sikre deg at denne informasjonen stemmer for å sikre en god handleopplevelse. Har du spørsmål til din bestilling kan du ta kontakt med kundeservice for personlig oppfølgning.
Sjekk at dine personlige detaljer som navn, kontaktinfo og leveringsadresse stemmer. Om vi trenger å komme i kontakt med deg ifm. din bestilling er det viktig at denne informasjonen er riktig for at vi skal unngå forsinkelser.
Rabattkode og kundekonto
Rabattkode legger du inn i handlekurven eller under checkout. Trykk på 'Bruk rabattkode', skriv inn din kode i feltet, og trykk 'Aktiver rabatt'. Dette vil trekke riktig pris av ditt totalbeløp.
Vi anbefaler at du som kunde oppretter en konto for å beholde oversikt over dine bestillinger. Dette kan være nyttig å ha tilgjengelig i fremtiden om du trenger noe produkter til din båt. Gå til login-siden, og trykk opprett bruker.
Nedenfor vil du finne svar på vanlige spørsmål knyttet til bestilling:
Kan jeg endre/kansellere bestillingen min?
Når vi mottar en bestilling vil kundeservice sjekke over bestillingen før kalesjen settes i produksjon. Om du ser at du har valgt feil informasjon (Malnr, Artikkelnr eller båtmodell) så er det viktig at du tar kontakt med kundeservice umiddelbart for å se om vi kan endre bestillingen.
Om du ønsker å kansellere bestillingen må vi sjekke om kalesjen er satt i produksjon eller om den er ferdig. Er kalesjen allerede produsert kan vi dessverre ikke kansellere bestillingen i tråd med våre kjøpsvilkår.
Vi prøver alltid å være pragmatiske og hjelpe våre kunder så ta gjerne kontakt med kundeservice om du skulle trenger å endre eller kansellere.
Når sendes bestillingen min?
Vi sender deg en epost så snart pakken sendes fra vårt lager. Sjekk at eposten ikke har havnet i ditt spamfilter.
Vi har maler på kalesjer til tusenvis av båtmodeller, men det er fortsatt noen tilfeller hvor vi ikke kan levere fordi vi ikke har malen til båten eller modellen din.
Dobbeltsjekk gjerne hva som er din båtmodell og merke, og at du har sett i riktig kategori. Utvalget kan variere i ulike kategorier.
Du er hjertelig velkomme til å sjekke med kundeservice på telefon eller epost om du ønsker hjelp med å sjekke.